Keikari > Kaunis elämä

Mitä klassikoita herrasmies tarvitsee?

<< < (14/14)

vallaton:

--- Lainaus käyttäjältä: Jälkiviisas - 09.03.11 - klo:12:33 ---Kuvittelisi herrasmiehiksi itseään väittävien kykenevän vähän tarkempaan ajatteluun kuin siihen, että mikä on itselle sopivinta ja jos on itselle sopivinta, niin onko tarpeen yleistää kaikkiin ja haukkua muut.

--- Lainaus päättyy ---

Empatia ja laajemminkin kyky katsoa asioita oman hiekkalaatikkonsa ulkopuolelta on ainakin minulle yksi sivistyneen ihmisen ehdottomista perusvaatimuksista.

i v y m a n:

--- Lainaus käyttäjältä: Jälkiviisas - 09.03.11 - klo:12:33 ---Tämä on taas hämmentävää keskustelua, etenkin kun kaikki väittävät itseään herrasmiehiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Minä en.

Muuten olen samaa mieltä.

PleaseDeleteMe:
En näe vihreää ajattelua tai vastakohtana "kulutusvoittoista" ajattelua yhtään vähemmän tai enemmän herrasmiesmäisempänä. Aiheesta koostuvan keskustelun sävyyn vaikuttaa kyllä herrasmiesmäisyys. Aja Hummerilla, käytä julkisia, se on oma valintasi.

salaryman:

--- Lainaus käyttäjältä: Kallisti - 08.03.11 - klo:22:00 ---Todellinen herrasmies on herrasmies myös luonnon suhteen eikä näin ollen omista autoa.

--- Lainaus päättyy ---

Sanat eivät riitä kertomaan miten paljon rakastan ihmisiä joiden missio on jokaisessa mahdollisessa tilanteessa manifestoida omaa luuloteltua moraalista ylivertaisuuttaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta